DAREH – 2021. szeptember 15-én az ügyfélkapcsolati iroda zárva tart.

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptember 15-én, szerdán a dévaványai ügyfélkapcsolati irodánk technikai okok miatt zárva tart.

Az elmaradt időpontot 2021. szeptember 29-én, szerdán, 8.00-11.00 óra között pótoljuk.

 

Megkereséseiket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk:

 

Postacím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6.

 

– hulladékszállítással kapcsolatos kérdések, információk kezelése (hulladékszállítás rendje, hulladékszállítás áthelyezése, hulladékszállítás elmaradása): 

 szallitasi-informaciok@grnkft.hu

 

– lakossági ügyfeleink számára ( pld.: adásvétel bejelentése, szüneteltetési kérelmek, átírási kérelmek) és egyéb, általános információk (pld. fizetési felszólításokkal kapcsolatos adategyeztetés, egyenleglekérdezés, edényméret változtatás) kezelése: 

ugyfelszolgalat@grnkft.hu

 

– közületi ügyfeleink részére (szerződésekkel, szerződéses feltételekkel, közületi számlákkal, egyenleglekérdezéssel, edényméret változtatással kapcsolatos kérdések, információk kezelése):

 uzletiugyfel@grnkft.hu

 

 

Megértésüket köszönjük!

 

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.