DAREH ügyfélfogadás tájékoztató

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-ától a központi ügyfélszolgálati irodánkban, és a kihelyezett ügyfélszolgálati pontokban a személyes ügyfélfogadást a korábban megszokott rend szerint biztosítjuk. (Az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/ugyfelszolgalat/

Kérjük, hogy személyes ügyfélfogadás során – az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel – az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:

  • Az ügyintézés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
  • Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha az ügyféltérben  egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik.

ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJE 

– Dévaványa-

– hulladékszállítás –

 

Ügyfélkapcsolati pont helyszíne:                5510 Dévaványa, Hősök tere 1.

                                                                  Polgármesteri Hivatal épületében

Ügyfélfogadási idő:

2020. június

Nap megnevezése

Időpont

3., 17.

Szerda

8:00-11:00h

    

Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:

Telefonon:              +36/66/447-150

E-mail-ben:            ugyfelszolgalat@grnkft.hu

Személyesen vagy postai úton:     5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)

A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.